مجله اینترنتی سیمرغ پلاس


اخبار جدید خندوانه 5 با حضور جناب خان


جدیدترین اخبار از خندوانه ۹۷ ، مدیر شبکه نسیم در نشست معرفی برنامه های نوروزی سیما حضور یافت و به پرسش های خبرنگاران مبنی بر وضعیت پخش خندوانه در تعطیلات نوروز پاسخ داد. 

جدیدترین اخبار از خندوانه ۹۷

محمد احسانی مدیر شبکه نسم در پاسخ به خبرنگاران مبنی بر پخش سری جدید برنامه خندوانه گفت: تیم تولید برنامه در حال فعالیت هستند و نویسندگی مجموعه نیز انجام شده است اما به دلیل تغییر در محل ضبط، برنامه با کمی تاخیر از جدول زمان بندی برای پخش آماده خواهد شد. 

جدیدترین اخبار از خندوانه 97

وی یکی دیگر از دلایل بوجود آمدن تاخیر در ضبط و تهیه برنامه را حضور رامبد جوان در فیلمبرداری پروژه سینمایی اش عنوان کرد و مدعی شد که مجری برنامه تا پایان اسفند ماه درگیر به اتمام رساندن فیلمبرداری یک پروژه سینمایی است و فرصت کافی برای ضبط برنامه را ندارد. 

جدیدترین اخبار از خندوانه 97

وی در اشاره به مشکل حضور «جناب خان» در برنامه خندوانه نیز گفت: سازمان صدا و سیما با صاحب امتیاز جناب خان به توافق رسیده است مخاطبان می توانند در فصل جدید منتظر جناب خان باشند. 

زمان پخش برنامه خندوانه 

معاون پخش سازمان صدا و سیما در پاسخ به سوالی مبنی بر مشکلات بوجود آمده درباره حق امتیاز استفاده از عروسک جناب خان و مشکلات پدید آمده بر سر حضور این عروسک پرطرفدار در تلویزیون گفت: با توجه اینکه چنین مشکلاتی در سالیان گذشته نیز اتفاق افتاده بود، سازمان با ایجاد تغییر در رویکرد خود در قبال عروسک هایی که در برنامه های تلویزیونی حضور دارند، مالکیت صد در صدی آن ها را خریداری می کند و دیگر شاهد چنین مسائلی در تلویزیون نخواهیم بود. 

جناب خان با سریال «کوچه مروارید» پا در دنیای تصویر گذاشت و به یکی از اصلی ترین ارکان برنامه خندوانه تبدیل شد. در فصل چهارم خندوانه صاحب امتیاز جناب خان سعید سالارزهی با خندوانه ای به مشکل خورد و اجازه حضور جناب خان در خندوانه را نداد.

چه خوب
roustanews.com
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan