مجله اینترنتی سیمرغ پلاس


انتقام سپاه از داعش با 6 فروند موشک

جزئیات کامل حمله موشکی سپاه به مواضع داعش

جزئیات کامل حمله موشکی سپاه به مواضع داعش

حمله موشکی سپاه به مواضع داعش

خبرگزاری فارس: ساعاتی قبل نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با چند فروند موشک بالستیک میان‌برد، مواضع تروریست‌های تکفیری (مقرّ فرماندهی و مراکز تجمع و پشتیبانی) را در منطقه دیرالزور سوریه مورد اصابت قرار داد.

بنا بر اطلاعات رسیده به خبرنگار فارس، در این عملیات، ۶ فروند موشک به سمت مواضع تروریست‌ها در دیرالزور شلیک شده و این موشک‌ها با عبور از آسمان عراق، به صورت دقیق به اهداف تعیین شده اصابت کرده است.

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پس از انجام این عملیات، با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن شلیک‌ها، گفت: دشمنان ما باید هوشیار باشند، ما جواب ترقه‌بازی تروریست‌های تکفیری‌ را با موشک دادیم.

اشاره سردار حاجی‌زاده به عملیات‌های تروریستی اخیر تکفیری‌های داعش در تهران بود که رهبر معظم انقلاب از آن با تعبیر «ترقه بازی» نام بردند.حمله موشکی سپاه به مواضع داعش

سپاه پاسداران نیز در اطلاعیه رسمی خود، این عملیت را بخشی از انتقام سپاه از تروریست‌ها بابت حملات تروریستی اخیر آنها در تهران عنوان کرده است.ح

داریوش شجاعیان بازیکن گسترش فولاد به استقلال پیوست

ورزش سه: باشگاه گسترش فولاد رضایت نامه شجاعیان را برای استقلال صادر کرد.

 به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، بر این اساس و طبق توافق صورت گرفته میان آقایان سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال و هوشنگ نصیرزاده مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز و رضایت کامل مالک باشگاه گسترش فولاد تبریز جناب آقای زنوزی مقرر گردید، داریوش شجاعیان بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز از امشب به صورت رسمی و قانونی به مدت 3 فصل بازیکن استقلال تهران می باشد و این توافقنامه میان مدیران عامل دو باشگاه امضا گردید.

نقد بررسی کامل فصل پنجم سریال خانه پوشالی

وب سایت مجله دنیای تصویر: فصل پنجم «خانه‌ی پوشالی» امروز نهم خرداد ( ۳۰ می) بعد از بسیاری انتظارات از نت‌فلیکس پخش خواهد شد و کوین اسپیسی قول داده که این فصل از تمام سریال ترسناک‌تر باشد.
 
مخوف‌ترین ‌فصل «خانه پوشالی» در راه است

 صحبت‌های فرانک آندروود البته به این معنی نیست که فصل پنجم «خانه‌ی پوشالی» تبدیل فیلم‌های ترسناک و اسلشر شده است بلکه انطباق آشکار سریال با جهان واقعی و شرایط سیاسی این روزها قرار است خیلی‌ها را بترساند.

معرفی جدید ترین سریالهای آمریکایی سال 2017

روزنامه هفت صبح - صوفیا نصرالهی: گاردین گزارشی منتشر کرده که در آن فهرست آثاری را که قرار است از شبکه های تلویزیونی مختلف در جهان پخش شود، ذکر کرده است. به نظر می رسد شبکه ها بعد از مدتی رخوت دوباره به اوج بازگشته اند.

دکتر هو

شبکه پخش کننده: بی.بی.سی/ فصل 26
 
باورتان می شود این سریال از سال 1963 در حال پخش است و هنوز هم مخاطب دارد؟ سریال ماجراهای کاراکتری به نام تیم لورد است که به نام «دکتر» شناخته می شود و با استفاده از ماشین زمانی به نام تاردیس جهان را کشف می کند. سیدنی نیومن، سی.دبلیو وبر و دونالد ویلسون خالقان این سریال هستند.
 
 گزارش گاردین از سریال های روز دنیا
 
این سریال دیگر جزیی از فرهنگ بریتانیا محسوب می شود. البته پخش سریال در طول این چهل و چند سال به صورت مداوم نبوده. در حقیقت سریال تا سال 1989 پخش شد. برای احیای آن تلاش ناموفقی در سال 1996 داشتند اما سال 2005 بود که سری جدید آن روی آنتن رفت. پیتز کابالدی دوازدهمین بازیگری است که نقش قهرمان فیلم را بازی می کند. حتی با وجود تکنولوژی های جدید باز هم سریال «دکتر هو» در اصل انگار برای بچه ها ساخته شده.

* اگر دوستش دارید این ها را هم ببینید: کشیش، بلیک

نقد بررسی کامل فصل دوم سریال شهرزاد

قرار دوشنبه‌های شهرزاد از فردا دوباره شروع می‌شود. سری دوم سریال شهرزاد در حالی روانه شبکه نمایش خانگی خواهد شد که تهیه‌کننده‌اش از جزئیات پخش فصل جدید این سریال از شبکه‌های تلویزیونی خارجی خبر داده است. اتفاقی که در این سال‌ها برای سریال‌های ترکیه‌ای رخ داده، شاید در مورد شهرزاد هم قابل تکرار باشد؛ سریالی که حالا خیلی‌ها چشم ‌انتظار سری دومش هستند و نباید فراموش کرد که حفظ موفقیت از رسیدن به آن دشوارتر است. شهرزاد در سری اولش آنقدر توقع‌ها را بالا برده که بتوان گفت سازندگانش در سری دوم با کار بسیار دشواری مواجه بوده‌اند، به‌خصوص اینکه در فاصله شهرزاد 1 و شهرزاد 2، اتفاق‌های حاشیه‌ای و فرامتنی‌‌ هم رخ داد که می‌توانست پرونده این سریال را به شکلی نامناسب ببندد. شهرزاد اما با تمام حاشیه‌ها و مشکلات به راه خودش ادامه داد تا دوباره دوشنبه‌های ایرانی‌ها را با هیجانی دلچسب همراه کند؛ البته به‌شرطی که همه پیش‌بینی‌ها درباره کیفیت شهرزاد 2 درست از کار درآید. اگر اینگونه شود مردم رفیق نیمه‌راه نخواهند بود.

 
قصه این بود که تو بیایی

ممنوع شدن جذب بازیکننان خارجی برای تیم های استقلال و پرسپولیس

خبرگزاری فارس: تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس به خاطر تعدد شکایات بازیکنان و مربیان خارجی و همچنین وجود پرونده‌های بیشمار در کمیته تعیین حقیقت فیفا با مشکلاتی مواجه بودند که از جمله آنها می‌توان به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات نیم‌فصل زمستانی استقلال اشاره کرد.

بر همین اساس کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ایران پس از ایجاد رسمی طی چند ماه گذشته تصمیماتی را در این خصوص اتخاذ کرد که از جمله آنها این تصمیم بود که تا مشخص نشدن وضعیت پرونده‌های طلبکاران خارجی از تیم‌های لیگ برتری و حتی زیرگروه، این تیم‌ها نمی‌توانند بازیکن یا مربی خارجی جذب کنند که البته در رأس آنها تیم‌های استقلال و پرسپولیس قرار داشتند.


دستور پخت لذیذ ترین غذاها مخصوص افطار

سفره افطار و سحری تفاوت عمده‌ای با سفره‌های روزهای عادی سال دارد. این تفاوت به نوع خوراکی‌هایی بر‌می‌گردد که بر سر سفره این ‌ماه قرار می‌گیرد.به این معنی که خوراکی‌های سفره رمضان باید در عین مقوی ‌بودن از کالری کمی برخوردار باشند تا روزه‌دار با وزنی متناسب از این ‌ماه خداحافظی کند. اگر به فهرست متنوع خوراک‌های محلی نقاط گوناگون ایران در این‌ ماه نگاهی بیندازید، متوجه می‌شوید که گذشتگان ما به این مساله اهمیت زیادی می‌دادند.

 
متأسفانه امروزه از آن فرهنگ غنی غذایی فاصله گرفته‌ایم و به دام انواع غذاهای آماده (فست‌فود) افتاده‌ایم؛ خوراک‌هایی که سلامتی ما را به خطر می‌اندازند.به هر حال، برای اینکه این‌ ماه را به سلامت بگذرانید، شیوه تهیه و پخت چند خوراک ساده و در عین حال مقوی و کم‌کالری را برای شما آورده‌ایم. چه بسا با بیشتر این غذاها آشنا باشید، اما چندان آنها را جدی نگرفته ‌باشید.خوبی‌ این غذاها در این است که زود آماده می‌شوند و می‌توانید برای مهمانی افطاری روی آنها حساب کنید.

انرژی‌زای خوش طعم
 
کمتر کسی است که با طعم شیرینی‌های افطار و سحر خاطره نداشته باشد. مصرف مواد غذایی انرژی‌زا علاوه براینکه سفره روزه‌دارها را خوش آب و رنگ جلوه می‌دهند، از افت قند خون و بی‌حالی ناشی از روزه‌داری جلوگیری می‌کنند. برای افرادی که نمی‌خواهند در‌ ماه مبارک رمضان دچار اضافه وزن شوند، استفاده از خرما و نارگیل در تهیه خوراکی‌های شیرین ویژه روزهای روزه‌داری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. پیشنهاد ما به شما تهیه این دسر مقوی در روزهای روزه‌داری است.
 
سفره برکت 
 
مواد لازم:

سیر تا پیاز برنامه نویسی اندروید و تلفن همراه

همانطور که میبینیم روز به روز وابستگی ما به گوشی های هوشمند و تکنولوژی افزایش می یابد، در نتیجه نیازمان به اپلیکیشن های مختلف نیز افزایش خواهد یافت و این فرصت خوبی برای توسعه دهندگان است تا دست به کار شوند و خود را در این زمینه مطرح کنند.

 
چگونه به یک برنامه نویس اندروید تبدیل شویم؟ 
 

بیوگرافی کامل غلامحسین نقشینه بازیگر سریال به یاد ماندنی دایی جان ناپلئون

ابراهیم قربانپور: آلفرد هیچکاک فقید در یکی از طرح‌های دیوانه‌واری که برای فرانسوا تروفو تعریف می‌کند، از یک طرح فیلمنامه حرف می‌زند. در طرح او مردی صبح زود از خواب بیدار می‌شود. تمام آداب یک مرد مدرن را به جا می‌آورد، ریش می‌تراشد، صبحانه می‌خورد، مرتب لباس می‌پوشد، کراوات می‌زند و به سر کار می‌رود. کار او در یک ارکستر بزرگ است. او در انتهای ارکستر می‌نشیند و تمام مدتی که دیگر نوازندگان در حال نواختن‌اند، درست مثل یک مجسمه سر جایش می‌ماند و فقط در پایان مراسم وقتی آهنگ رو به اتمام است، بلند می‌شود و با سازش یک نت می‌نوازد. بعد از پایان اجرا او درست عکس همه کارهایی را که صبح انجام داده تکرار می‌کند و به رختخواب می‌رود. هیچکاک این مرد را «مرد یک‌نتی» می‌نامید.

 
به‌خاطر یک نت بلند فراموش‌نشدنی 
 
او بعدتر ایده مرد یک‌نتی را در یکی از معروف‌ترین آثارش «مردی که زیاد می‌دانست» استفاده کرد و با ترفندی ریز ثابت کرد چه اهمیتی برای او قائل است. نقشه قتل یک مقام حکومتی قرار بود درست زیر همان تک نت مرد یک‌نتی اجرا شود. موقعیت بعضی از بازیگران یا کارگردانان تاریخ سینما هم بی‌شباهت به مرد یک‌نتی هیچکاک نیست. آن‌ها تمام مدت عمر لباس پوشیده‌ و مرتب سرجایشان منتظر لحظه‌ای مانده‌اند که همان یک نت محوله را بنوازند و البته چنان درخشان آن یک نت را نواخته‌اند که مهم‌ترین اتفاقات در گوشه و کنار همان یک نت آنان رخ داده است. در سینمای ایران احتمالا شایسته‌ترین کاندیدا برای دریافت لقب مرد یک‌نتی‌ کسی نیست جز غلامحسین نقشینه. مردی بازمانده از قدیمی‌ترین نسل بازیگران تئاتر ایرانی که فقط یک شاه‌نقش برای زنده ماندن در خاطره ایرانیان داشت و همان یکی آن‌قدر بی‌نظیر بود که برای یک عمر کار او کفایت می‌کرد. او «دایی‌جان ناپلئون» ایرانیان بود.

تجاوز وحشتناک 3 مرد به یک زن در گاوداری متروک

روزنامه ایران: زن جوانی که شبانه و هنگام رفتن به خانه توسط یک راننده شیطان صفت ربوده شده و  به بیابان‌های جنوب تهران کشانده شده و مورد تعرض قرار گرفته بود، پس از رهایی از چنگ این رباینده، در بیابان به دو سرنشین یک خودروی سواری پناه برد و با گریه و التماس از آنها خواست نجاتش دهند و او را به روشنی‌های شهر برسانند اما این دو شیطان صفت هم بی‌توجه به چشمان گریان و التماس‌هایش، او را به یک گاوداری کشاندند و پس از تعرض در بیابان تاریک رهایش کردند.
 
۱ ۲
پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan