مجله اینترنتی سیمرغ پلاس


جری لوئیس مرد

خبرگزاری مهر: به نقل از ورایتی، جری لوییس که برای بازی در نقش های کمدی در جهان شناخته می‌شد، درگذشت.
 
مدیر برنامه‌های سلطان کارکشته کمدی تایید کرده که او در ۹۱ سالگی در لاس وگاس چشم از جهان فروبسته است.  
 
جری لوییس، کمدین بی‌پروایی که در دهه ۱۹۵۰ با دین مارتین هم‌تیم شد و بعدها در «پروفسور دیوانه» و «پادو» بازی کرد و تله‌تون «دیستروفی عضلانی» را خلق کرد، در ۹۱ سالگی درگذشت.
 
جری لوییس درگذشت 
 
طی ۱۰ سال آخر زندگی‌اش، اعتبار این الگوی کمدی کمی خدشه‌دار شده بود چون مجبور شد بعد از اینکه چند شوخی بد کرده بود معذرت‌خواهی کند و حتی در ۹۰ سالگی‌اش هم شوخی‌های زن‌ستیزانه می‌کرد و ایده‌های سیاسی راستی خود را به اشتراک می‌گذاشت.
 
او در فیلم‌های اخیر مثل «سلطان کمدی» مارتین اسکورسیزی هم بازی کرد، اما از اواخر دهه شصت میلادی تا به حال تا حدود زیادی خارج از پرده سینما بود و بیشتر در تله‌تونش فعالیت می‌کرد که در طول فعالیتش برای آن تا سال ۲۰۱۱، چیزی نزدیک به ۲.۵ میلیارد دلار درآمدزایی کرد.

حمید صفت خواننده رپ قاتل شد

 حمید صفت خواننده رپ به خاطر قتل شوهر مادرش صبح امروز دستگیر شد.

دستگیری خواننده رپ

به گزارش گروه جنایی رکنا، صبح امروز خبر فوت مشکوک یک مرد 66 ساله توسط پسر همسرش به کلانتری 145 ونک اعلام شد.

با حضور ماموران در بیمارستان و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد پیرمردی ۶۶ ساله به علت اصابت جسم سخت به ناحیه سر و شکستگی جمجمه فوت کرده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فوت مشکوک و به دستور بازپرس سجاد منافی آذر از  شعبه سوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران ، پرونده در اختیار اداره دهم قرار گرفت.

پیرمرد 66 ساله که با مرگ دست و پنجه نرم می کرد قبل از مرگ خود به پلیس گفته بود توسط پسر همسرش مورد ضرب و جرح قرار گرفته است.

این پسر جوان 24 ساله به نام حمید رضا امیری صفت معروف به حمید صفت که خواننده رپ کشورمان هم است، ساعاتی بعد خود را به کلانتری 145 معرفی کرد.

پیوندهای روزانه
Designed By Erfan Powered by Bayan